fototapety na wymiar

Fototapety na wymiar w sklepi e. Jak wpłynąć na decyzje zakupowe?

To na co zdecydują się klienci wpływa wiele czynników. Wśród nich jest m.in. wyposażanie lokalu, dobre ustawienie rzeczy i wyeksponowanie produktów, które chcemy sprzedać. Nie bez znaczenia jest też odwoływanie się do emocji i zmysłów.

Zadbaj o atrakcyjny wygląd wnętrza

Podstawową kwestią, na którą zwracają uwagę klienci jest wygląd pomieszczenia. Powinno ono zachęcać do dalszych zakupów. Kluczowy jest sposób rozłożenia towarów. Rzeczy, które chcemy szybciej sprzedać, układa się na wysokości oczu. W ten sposób klienci kupują to co widzą. Tylko niektórzy szukają alternatywy. Tańsze produkty, których nie trzeba reklamować stawia się niżej. Oprócz tego ważna jest sama aranżacja pomieszczenia, która powinna przyciągać i zachęcać do podjęcia decyzji zakupowych. Trzeba zadbać, by przestrzeń była inspirująca. Dobrym pomysłem są fototapety na wymiar. Należy tylko dobrać odpowiedni wzór. W piekarni interesująco będą wyglądać świeże maślane rogaliki, z kolei w markecie odzieżowym do zakupu może zachęcić wizerunek modnie ubranej kobiety. Klientki, które będą szukały dla siebie rzeczy, też będą chciały wyglądać tak, jak modelka ze zdjęcia.

Odwołaj się do emocji

Innym sposobem na przyciągnięcie wzroku jest działanie na emocje. Wizerunek rodziny ustawiony w widocznym miejscu to bardzo dobry wabik, który pobudza do zakupu. Fototapety na wymiar z nadrukiem szczęśliwych dzieci sprawiają, że rodzice chętniej wybierają dla swoich pociech przydatne produkty, takie jak buty, gry, zabawki. To bardzo dobry sposób na osiągniecie wymaganych zysków w niedługim czasie bez zbędnego wysiłku. Raz urządzone wnętrze nie wymaga wykonywania wielu poprawek. Trzeba tylko przemyśleć jak się tym zająć, by osiągnąć spodziewany efekt. Działanie na emocje to bardzo dobry sposób na zwiększenie zysków, który jest wykorzystywany w reklamie od wielu lat na różne sposoby.

Działaj na zmysły

Czasem wykonujemy nieracjonalne zakupy, a później zastanawiamy się co nas do tego skłoniło? Okazuje się, że właściciel sklepu celowo wywołał w nas potrzebę kupienia danej rzeczy, a jego techniki były oparte na podświadomości, to może mało elegancki sposób, ale skuteczny. Jedną z takich metod jest wypiekanie pieczywa w sklepie. Zapach, który unosi się między regałami działa na zmysły. Stajemy się głodni i kupujemy coś do jedzenia, pomimo że nasza lodówka pęka w szwach. Chętniej wydajemy też pieniądze na inne produkty, bo aromat świeżo pieczonego chleba kojarzy się z rodzinnym domem i powoduje, że dobrze się czujemy w danym miejscu. Inną metodą jest puszczanie muzyki, która wywołuje w nas określone emocje. Tu jednak trzeba uważać, bo jeśli melodie nie przypadną klientom do gustu, to wyjdą bardzo szybko. Jednak w wielu przypadkach takie rozwiązanie zdaje egzamin. Szczególnie w okresie świątecznym, kiedy podczas robienia zakupów słyszymy kolędy od razu przywołują się nam skojarzenia związane rodzinną atmosferą. Jesteśmy wtedy skłonni wydać więcej niż początkowo zamierzaliśmy. Oczywiście nie każdy jest podatny na takie techniki, ale wielu ludzi daje się zwieść.

Leave a Reply